رد کردن پیوندها
این تازه شروع ماجراست

این تازه شروع ماجراست

  • سال ۹۹ و معرفی اولین آسانسور پکیج ساخت ایران

    آکو مبتنی بر تکنولوژی روز جهان و براساس استاندارد جهانی EN81 توسعه یافته و با دارا بودن استاندارد ملی ایران و استاندارد اروپا (CE) با قیمتی کاملا اقتصادی به عنوان اولین آسانسور پکیج ساخت ایران شناخته میشود.

    فروش و نصب 43 دستگاه آسانسور پکیج آکو در سال ۹۹ با اخذ تاییدیه استاندارد ملی و عقد قرارداد فروش 28 دستگاه جهت تحویل در بهار ۱۴۰۰ نشان از استقبال سازندگان ساختمان از کیفیت و قیمت آسانسور پکیج آکو است.

    آکو با توجه به سه پارامتر اصلي زمان طول مسیر حرکت (TRAVEL TIME)، زمان انتظار پشت درب آسانسور (INTERVAL) و ظرفیت جابجایی ساکنین (HANDLING CAPACITY) و متناسب با کاربری هر ساختمان طراحی شده است.
    مدل های آکو بر مبنای ظرفیت، سرعت، تعداد طبقات از ظرفیت 3 نفر (225kg) تا 16 نفر (1200kg) و از سرعت 0.2m/s تا 2.5m/s و از 2 توقف تا 21 توقف دسته بندی شده در ضمن امکان قابلیت شخصی سازی بر اساس تنوع در دکوراسیون ارائه می گردد.

    نیروی محرکه آکو :
    آسانسور های پکیج آکو، با قابلیت استفاده از سیستم های هیدرولیک و کششی (گیرلس و گیربکس) قابل ارائه می باشد که ضمن استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای سیستم های نیروی محرکه آسانسور، در مصرف برق به میزان 60% درصد صرفه جویی کرده و باعث افزایش راندمان آسانسور تا 90% درصد می گردد. استفاده از این سیستم ها، حرکتی نرم و بدون لرزش را در سکوت مطلق به ارمغان خواهد آورد.

    آکو با توجه به سه پارامتر اصلي زمان طول مسیر حرکت (TRAVEL TIME)، زمان انتظار پشت درب آسانسور (INTERVAL) و ظرفیت جابجایی ساکنین (HANDLING CAPACITY) و متناسب با کاربری هر ساختمان طراحی شده است.

    مدل های آکو بر مبنای ظرفیت، سرعت، تعداد طبقات از ظرفیت 3 نفر (225kg) تا 16 نفر (1200kg) و از سرعت 0.2m/s تا 2.5m/s و از 2 توقف تا 21 توقف دسته بندی شده در ضمن امکان قابلیت شخصی سازی بر اساس تنوع در دکوراسیون ارائه می گردد.

    خدمات قبل از فروش آکو :
    ” آکو ” قبل از نصب دارای کارشناسی، مشاوره، نظارت و بازدید دوره ای از روند آماده سازی چاه آسانسور به صورت رایگان میباشد.این نظارت براساس درخواست کارفرما، از زمان اجرای فونداسیون ساختمان اجرا میگردد.

    سیستم کنترل فرمان آکو :
    آسانسورهای پکیج آکو، مجهز به یک سیستم فرمان قدرتمند و هوشمند با قابلیت شخصی سازی (VIP)برای عدم توقف در طبقات و همچنین دارای سیستم نجات اضطراری (UPS) برای جلوگیری از توقف آسانسور در زمان قطع برق و سیستم (ADO) جهت باز شدن درب ها قبل از توقف کامل آسانسور می باشد.

    دکوراسیون آکو :
    آسانسورهای فوق العاده لوکس آکو، با استفاده از تلفیق متریال هایی همچون استیل های مینیمال و طرحدار، چوب، چرم، شیشه، لمینیت، سنگ و… این امکان را برای هر نوع معماری ساختمان مهیا می سازد تا محیطی دلپذیر با دکوراسیونی زیبا و لوکس را برای هر سلیقه ای فراهم آورد. طراحی خاص در سقف کابین و هم چنین استفاده از کف پوش و سنگ لوکس زینتی برای کف آسانسور زیبایی دکوراسیون را دو چندان میکند.

    درب های آکو :
    در آسانسورهای پکیج آکو از سری درب های پر ترافیک و مجهز به برد هوشمند استفاده گردیده است. در کلاس های مختلف این پکیج، قابلیت شخصی سازی درب وجود دارد که میتوان با توجه به سلیقه کارفرما از درب های استیل، شیشه و رنگ در طرح ها و ابعاد مختلف بهره مند گردید.

    شستی های فرمان آکو :
    شستی فرمان داخل کابین آسانسور پکیج آکو، که از جنس استیل و یا شیشه و مجهز به یک نمایشگر فوق العاده لوکس بوده که دارای کلیدهای آلارم، باز یا بسته شدن درب و فن می باشد و همچنین در این پکیج قابلیت شخصی سازی نیز موجود میباشد. که بر اساس نظر و سلیقه کارفرما می توان از شستی های مجهز به سیستم تاچ، LCDهای پخش کلیپ و عکس مجزا و سیستم VIP استفاده کرد.

    شستی های احضار آکو :
    شستی های احضار طبقات آسانسور پکیج آکو از جنس استیل و یا شیشه بوده و براساس نوع طراحی آسانسور دارای یک یا دو کلید جهت احضار آسانسور و همچنین مجهز به نمایشگر فوق العاده لوکس می باشد. هم چنین در این قسمت از پکیج آکو انیز قابلیت شخصی سازی وجود دارد که با در نظر گرفتن سلیقه کارفرما می توان از شستی های مجهز به سیستم تاچ یا حتی نمایشگرهای لوکس بالای درب استفاده کرد.

    امنیت آکو :
    از جمله ویژگی های بارز آسانسور پکیج آکو، امنیت بالای این آسانسور می باشد. آیتم هایی که ساختار ایمنی ” آکو ” را تشکیل می دهند بر مبنای تکنولوژی روز دنیا و بصورت ارتباط مکانیکی، الکترنیکی، پاراشوت یا ترمز ایمنی و سیستم نجات اضطراری هوشمند توسعه یافته و تمامی این آیتم ها به پیشگیری از خرابی آسانسور و مبحوس شدن مسافران در کابین آسانسور و نیز مخاطراتی همچنین سقوط آسانسور طراحی گردیده است. ضمنا برای شما جالب خواهد بود که بدانید تمامی آسانسور های پکیج آکو مجهز به فتوسل پرده ای و اورلود دیجیتال می باشد.

    نصب آکو :
    عملیات نصب ” آکو ” مطابق با چک لیست های ارائه شده از سازمان ملی استاندارد انجام می گیرد و در هر مرحله پس از نصب، توسط بخش کنترل کیفیت مورد بازدید دقیق قرار گرفته و در صورت نیاز به عملیات اصلاحی به صورت کامل رفع ایراد میگردد.

    خدمات پس از فروش آکو :
    پکیج آکو پس از نصب دارای 4 سال گارانتی بدون قید و شرط، 30 سال پشتیبانی تامین قطعات گروه مهندسی و بازرگانی فطرس و 1 یکسال سرویس و نگهداری کاملا رایگان میباشد.

    سال ۹۹ و همکاری با گروه ویتور

    با توجه به ممنوعیت واردات درب اتوماتیک آسانسور ، گروه فطرس با اخذ مجوز از گروه ویتور اقدام به واردات مکانیزم اورجینال درب سلکوم و تولید چارچوب و لته تحت نظارت ویتور ترکیه را آغاز نمود.
    مجموعا 892 دستگاه درب‌های طبقه و کابین در ۳ مدل پوشش رنگ، روکش استیل و استیل شیشه با ۴ سال گارانتی ارائه گردید.
    درب های سلکوم در 3 مدل پوشش رنگ، روکش استیل و استیل شیشه از عرض 70 سانتیمتر تا 120 سانتیمتر و ارتفاع 200 تا 240 سانتیمتر با 4 سال گارانتی بی قید و شرط گروه فطرس ارائه میگردد.

    پایان سال ۹۹ و معرفی روسانی

    روسانی به عنوان اولین موتور گیرلس آسانسور ساخت ایران ، نماد خودباوری و برگ زرین تلاش و همت متخصصان صنعت آسانسور ایران میباشد. گروه مهندسی و بازرگانی فطرس با اعتقاد راسخ به کیفیت و مشتری مداری با ارائه موتور گیرلس روسانی، باعث ارتقا حس اعتماد صنعت ساختمان به کالای با کیفیت ایرانی شد. فروش ۸ دستگاه گیرلس روسانی جهت پروژه تعاونی مسکن کارکنان سازمان ملی استاندارد تنها بخشی از افتخارات روسانی در سال ۹۹ بود

    روسانی تنها موتور گیرلس ساخت ایران از ظرفیت 6 الی 16 نفره و سرعت 0.63 الی 2.5 متر بر ثانیه می باشد که از برترین قطعات اروپایی مانند بلبرینگ SKF سوئد، انکودر فابریک Heidenhain آلمان بهره مند می باشد. روسانی با بهره گیری از فن آوری روز دنیا در خط تولید خود موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اروپا (CE) و استاندارد ملی ایران شده است موتور گیرلس روسانی دارای 2 سال گارانتی، وارانتی قطعات و خدمات پس از فروش گسترده تحت نمایندگی های رسمی گروه مهندسی و بازرگانی فطرس در سراسر کشور می باشد.

    اما سال ۱۴۰۰

    با لطف حضرت باری تعالی و استعانت از او
    هر ۱۴۰۰ ساعت با افتخار یکی از محصولات جدید ساخت گروه مهندسی و بازرگانی فطرس معرفی و عرضه خواهد گردید

    در سال پیش رو همچنان در کنار ما باشید
    در کنار هم پیش بسوی موفقیت

    این تازه شروع ماجراست . . .

    لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵